Ahlan

Photobucket

puteri kesayangan kami

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Sunday, February 5, 2012

hadiah seblum dan selepas

Assalamualaikum..

Hihi.

Result sem lepas dah keluar.

Waktu last paper bulan lepas, habis je exam mr hus tanya macamana the whole exam sem ni, mama senyum dan jawab alhamdulillah jika tengok CAM (continuous assesment result) ada potensi utk berjaya..

Then.."taraa " dihadiahi sebuah ipad 7inci.ngeh2 tersenyum sendiri dan truja. Trima kasih b..

Tu kisah pertengahan bulan lepas mase habis exam.

Baru2ni kuar result exam..

Mr hus balik keje terus tanya result..
g

Katanya dapat dean 's list nt leh hadiah lg..3pointer keatas mr hus nk belanja sesuatu.YEAH kegembiraan lg..memang dapat lebih dr 3 pointer so dpt hadiah yeye..hahaha. maka mama aufa bisa bershopping lg..agaga..

Terima kasih mr hus cz memahami..die tahu, betapa sukarnya disaat final exam baruni berhempas pulas dengan buku2 n nota2 disamping menjaga puteri yg makin lasak dan bijak, dikala dia hanya ada d waktu lewat malam dan x dpt tolong jagakan aufa sepenuhnya, mama aufa faham kita tak seperti orang lain, habis waktu bekerja petang terus kerumah..bersama keluarga..takpe, ia mengajar diri ini untuk tabah dan berdikari..sinar kekuatan adalah dr keberkatan yg Allah limpahkan..biarpun bersendiri, sokongan dan kekuatan yg diberi oleh suami n keluarga menjadi peneman dikala sunyi..



Alhamdulillah thanks to Allah.
Thanks to all..


Aufa, ingat pesan mama..aufa harus rajin belajar mencari ilmu.aufa kena berjaya dalam akademik dan sakhsiah..ingatlh jika seseorang lemah akademik,bagaimana mahu menjadi da 'ie yang mantap? Jika dipandang hina dan serong oleh masyarakat? Siapa yg akan dengr kata2nya? Ustazah mama dulu sentiasa berpesan, jadilah seseorang yg dihormti dengan ilmunya, mantap akhlaknya, maka insyaAllah syiar islam akn sentisa dijunjung.

No comments:

Post a Comment

mutiara berharga