Ahlan

Photobucket

puteri kesayangan kami

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Friday, September 7, 2012

akhirnya berjaya celebrate sikit2=)

Assalamualaikum..

esok is my BIRTHDAY ! ^^,

dah masuk umo 24 diriku ini.hehe.. masih muda kah..tp kan budak2 depan umah panggilku 'makcik' sbb saya ada anak, asyik kehulu ke hilir dengan anak.heeee.. ala..panggilla 'kakak'..*perasan*

Alhamdulillah, malam ni baru shj selesai jamuan kesyukuran sempena besdayku^^, sambut awal sbb esok Mr Hus keje pagi dan malam=) tapi xpe, permulaan hari kalau ikut islam kan dikira bermula terbenam matahari..jadi maghrib tadi masuklah umurku 24 tahun..alhamdulillah selesai jugak jamuan. Mama aufa masak spageti je, dan Mr Hus belanja Pizza 3 kotak, dengan minuman air epal dan oren. Aiskrim coklat sebagai desert^^,

Terima kasih kpd suamiku Mr Hus dan family Mr Hus, terutama Kak Timah, abang Rahim, Abang Lah, dan Adik Shafid kerana sudi memeriahkan suasana=) thanx soooo much atas hadiah.

                    Hadiah besday dr kak ipa, abang ipa dan suami=) Mr Hus bg hadiah Vacuum Cleaner yang mana memang ada lam wishlist mama Aufa selain mesin jahit.he2. suke suke suke

Sebenarnya teringin nak buat majlis jamuan besar2 sikit, panggil jiran2, kawan2 uia..tapi, almaklumlah rumah sewaku ni ruangnya terhad=) hee..insyaAllah ada rezeki kita buat lagi.

Ya Allah, panjangkanlah umurku dalam melakukan ketaatan pdMu..amiin..Alhamdulillah atas nikmat Islam dan Iman sehingga umurku yang kini..............

2 comments:

  1. amin! happy birthday mama aufa! wahhhh mmg mude lagilah ;)

    ReplyDelete
  2. amin! ^^, syukran jazilan.Barakillah=)

    ReplyDelete

mutiara berharga