Ahlan

Photobucket

puteri kesayangan kami

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, October 13, 2010

kejutan buat Mama n Aufa..

Alhamdulillah minggu lepas Allah memberikan kelapangan masa kepada baba untuk berjumpa dengan aufa dan mama..satu nikmat yang cukup bernilai untuk baba...memang baba berniat 2-3 hari sebelum balik ke kelantan untuk baba buat suprise untuk mama dan aufa...
Pada pagi hari sabtu lagi baba dah bersedia untuk pulang ke kelate..xsabar rasanya untu berjumpa dengan aufa dan mama..baba ambk tiket sebelah petang disebabkan sebelah paginya baba ada sekolah ganti..hati baba sudah sampai dikelate rasanya, cuma jasad baba saja di sekolah..
Baba mintak awal kepada bos untuk keluar awal sebab masjid tempat baba bertugas ada buat masjid terbuka:)
lalu bos izinkan..terima kasih bos..jasamu dikenang, mungkin sebab bos pun faham baba tidak senang dengan suasana yang ada pada masa itu..guru hiburkan murid dengan nyanyian.Nak je rasanya baba naik atas tu untuk bernasyid untuk hiburkan bakal-bakal pemimpin negara pada masa depan tu=)..tapi apakan daya baba..huhu.
Dapat saja pelepasan baba terus ke masjid, baba diberi keutamaan untuk makan dulu dari orang lain..alhamdulillah..selesai saja solat zhor baba terus ke stesyen bas..dalam perjalanan tu tahu je la xlena tido dibuatnya bila ingat kat aufa dan mama:) driver tu berhenti 2 kali, berhenti makan n solat, ckit tension pada baba sbb baba boleh buat jamak taakhir..hehe,kenapa driver tu xbhenti saja pada satu tempat..
Jam menunjukkan 9.45 malam, akhirnya baba sampai di airport mache..hehe..baba jalan kaki dari situ sampai rumah..ingat nak buat kejutan melalui tingkap,xde plak aufa and mama..bukak saje pintu nampak ayah su tgh surve internet..bila ditanya mana mama n aufa,ayah kata g kota bharu yang sebenarnya ada dalam rumah..terkejut baba dlm keadaan xberapa percaya..
Akhirnya ikutilah kisah mama dalam postnya yang sebelum ni..yang baba best tengok mama terkejut..and aufa pun terkejut macam faham-faham je..senyum-senyum plak tu,geram sangat..nanti baba buat lagi ea..hehe

nurkilan:,
Abu Aufa

No comments:

Post a Comment

mutiara berharga