Ahlan

Photobucket

puteri kesayangan kami

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Saturday, December 31, 2011

geram geram geram!

hm.

kisahnya pasal 2 Research paper, yg mana due2 ni dibuat secara ber'pair' iaitu 2 orang.. jd kami divide die wat satu paper, dan saya wat satu paper..

susulan dr kes die masuk spital sbb sakit 3,4 minggu lepas..

2,3 kali sebelum ni (seminggu dua yg lepas) saya tanya macamana esaimen, dah siap belum? kalau nak saya tolong bagitau je, attach dalam emel..saya faham die tak sihat, tak larat, jd sy nak bantu sikit2.. sebabnya, Assignment tu merupakan Project paper yang ada 2 nama, saya dan dia..

setiap kali tanya, die cakap ok.. tak pon tak balas langsung msj.. bile kol, wat suara sakit..cakap dah nak siap, dah ok semua, dah beres, tak perlu tolong...haritu kelas last minggu lepas jumpa la die, duk sebelah..die kate semua dah beres, nak bg lecturer tengok je..sekali lg sy gtau, sy leh tolong print dan hantarkan pd lecturer sbb deadline dah dekat,tp die menolak, die kate semua ok... saya punya dah pon siap dan sudah tunjuk pd lecturer..cuma lecturer mintak edit sikit lagi dan leh hantar terus. 

lepas balik kampung baruni, (Rabu) keesokan hari terus saya ke UIA untuk hantar reserach paper tu, sekali lg sy ajak die hantar sekali dengan saya, die kate die nak hantar sendiri..ok la, sy hantar sensorang paper yg saya buat dulu..

Deadline submit ialah harini, SABTU, 31-12-2012.

TIBA TIBA, Tengahari kelmarin, sy study di UIA, die kol, buat suara sakit lagi (ntah nape tiap kali die kol saya perlu ke wat suara sakit, ?? mase lam kelas haritu suara ok jerkkk,..??) Kalini, die kol, "Nina, mintak tolong sangat2, tolong editkan Assignment saya, saya mintak tolong sangat, sy tak sempat, saya ada exam.."

*OK, SEBELUM ni dah dekat 18 kali saya tanya nak tolong, die kate beres, ok, nak siap, dah complete...skg ESOK nya dah DEADLINE baru die nak ngaku tak siap lagi??? ewah3....


tau ape perasaan saya? BERAPI BAIKKKK PUNYA....!! wakakakahhh..geram nya!!!!

"Kenapa baru skg bgtau, kalau awak gtau awal2 leh saya edit, print terus dan hantar sekali dengan esaimen saya haritu lagi, esok dah deadline!"


dan cakap lagi..bla3..die tanya itu ini, format la, lecturer nak ape la...bla3....

ok, fine. saya mintak die attachkan dalam emel secepat mungkin. nt sy editkan bile balik umah. (tp sebenarnya ada rancangan lain haritu, sebenarnya nak kemas rumah, nak basuh dapo n washroom siket..)

bile balik umah, terus kemas2 umah, masak, mop dapo, basuh baju, sidai baju, then petang g ambik aufa dr umah pengasuh, terus terlupa pasal esaimen tuh..

Aufa lak lepas balik dr umah pengasuh mainnn je keje, taknak tido langsung lagi, lewat malam baru tido..mama aufa tido sekali dengan anak..

tetiba terjaka PUKUL 2 PAGI!. eh, Esaimen die tuh! alamak.

on laptop, edit2, buat cover page, betulkan format die, siap semua, jam dah dekat kul 4. lama nya..huhu..

terus msj die gtau dah siap semua, nt die print jer dan terus hantar pd Lecturer. 

tak pasal2 kan, bangun pukul 2 pagi semata2 nak siapkan esaimen orang lain, yang mana selama ni kite duk mintak nak tolong die wat sombong berlagakkkkkk, skg merayu2 mintak dieditkan. ceh. dah la banyak kesalahan. TITLE sendiri dah salah, padahal Lecturer dah ajar semua tuh. datang kelas ke tak nih. ish.

kalau bukan sbb nama mama aufa ada sekali kat Cover Page tu, sorry la nak tolong tengah2 malam buta ni. tak pasal2 kan.

lainkali kalau org nak tolong jangan la jual mahal...kan? beberapa jam seblom Deadline baru nak merayu2. ceh. Sbb mama aufa tahu die sakit sebelum ni tu nak tolong, tp awal2 dulu cakap leh bereskan sendiri. sangat la, kan??

p/s- salah pilih group member ginilah jadiknya...

No comments:

Post a Comment

mutiara berharga